Blog

27kwiecień
Featured Image

Content wysokiej jakości – z czym to się je?

  • 0 Comments
Bardzo wiele mówi się o tym, by publikacje, które powstają w ramach działań content marketingowych, były „wysokiej jakości”. Wzmiankę o tym można znaleźć na stronie co drugiej agencji parającej się marketingiem treści i w prawie każdym artykule związanym z tematyką contentu. Dziś postanowiliśmy się owej jakości przyjrzeć i rozbić ją na czynniki pierwsze – krótko […]
Read More
 
13kwiecień
Featured Image

Jak sprzedać produkt za pomocą tekstu?

  • 0 Comments
W content marketingu punktem wyjścia jest treść, a nie sam produkt – dzięki temu przekaz jest ciekawszy i mniej inwazyjny, a także dłużej działa na odbiorcę. Nic dziwnego więc, że coraz więcej firm inwestuje w przemyślany content, który będzie interesujący dla potencjalnych konsumentów – licząc na to, że produkt lub usługa sprzeda się niejako przy […]
Read More
 
06kwiecień
Featured Image

11 pomysłów na lepsze nagłówki i hasła

  • 0 Comments
W tym wpisie kontynuujemy temat z pierwszego odcinka Szkoły Copywriterów, czyli naszego blogowego kursu dla osób pragnących zawodowo zająć się tworzeniem treści. Dziś przedstawimy Wam 11 technik, dzięki którym tytuły tekstów – niezależnie od tego, czy będzie to artykuł, ulotka, wpis na bloga, e-book czy raport – nabiorą blasku i przyciągną oko czytelnika. Techniki te […]
Read More
 1
17marzec
Featured Image

Jak ułożyć tytuł tekstu do internetu? 8 strategii

  • 0 Comments
Witaj w pierwszym odcinku Szkoły Copywriterów, czyli naszego blogowego kursu dla osób pragnących zawodowo zająć się tworzeniem treści. Przed nami kolejne części cyklu, w którym wyjaśnimy krok po kroku, jak pisać teksty, które potrafią zaciekawić, zachwycić i co najważniejsze – sprzedać ideę, produkt lub usługę. Dzisiaj zdradzimy wam sposoby wymyślania tytułów tekstów przeznaczonych do publikacji […]
Read More
 
07grudzień
Featured Image

Akcja-reakcja, czyli real-time marketing

  • 0 Comments
Kojarzycie, jak Oreo w czasie amerykańskiego Super Bowl „wygrało internety”? Jeśli nie, przypominamy, że gdy w trakcie tego sportowego wydarzenia padło zasilanie elektryczne, marka ciasteczek Oreo na swoim Twitterze opublikowała post z hasłem „You can still dunk in the dark”. Marka posłużyła się dwojakim znaczeniem angielskiego słowa „dunk”, które może oznaczać „zamaczać” bądź „zanurzać” (co […]
Read More
 2
26październik
Featured Image

Słuchaj i pisz, czyli o muzyce do pracy słów kilka

  • 0 Comments
Wyobraź sobie, że przychodzisz do pracy, siadasz przy biurku z kubkiem kawy lub herbaty, włączasz komputer i rozpoczynasz kolejny dzień w biurze. Już chcesz włączyć swój ulubiony utwór albo na dobry początek posłuchać radia, gdy nagle zdajesz sobie sprawę, że nie masz ze sobą słuchawek. Chyba każdemu z nas zdarzyło się ich zapomnieć i ubolewać […]
Read More
 3
09październik
Featured Image

Mniej znaczy więcej, czyli minimalizm w reklamie

  • 0 Comments
Chyba wszyscy znamy stare chińskie przysłowie, że jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów, ale czy jedno słowo może być warte więcej niż tysiąc obrazów? Gdy myślimy o minimalizmie w kontekście reklamowym, większości z nas najprawdopodobniej na myśl przychodzą reklamy, a wręcz kompletny wizerunek Apple’a – niekoronowanego króla marketingowego minimalizmu. Prostotą w komunikowaniu swojej […]
Read More
 3
20czerwiec
Featured Image

Oryginalność na firmowej stronie

  • 0 Comments
W dobie internetu o oryginalność ciężko – przeglądając portale informacyjne, blogi, fanpage’e i strony firmowe, można odnieść wrażenie, że wszystko już zostało wymyślone, stworzone, napisane. Bo czym niby może się wyróżnić kolejny sklep internetowy sprzedający buty sportowe lub karmę dla zwierząt? Jak niesztampowo opisać produkt, który w internecie opisano już kilkadziesiąt, a może i kilkaset […]
Read More
 2
05czerwiec
Featured Image

O researchu w copywritingu

  • 0 Comments
Czy zastanawialiście się kiedyś, jak powstają teksty tworzone na potrzeby internetu? Nie chodzi o te słabej jakości merytorycznej, grafomańskie lub powstałe na zasadzie „kopiuj wklej”, ale o te ciekawe, próbujące wyróżnić się w natłoku treści, przykuwające uwagę odbiorcy, a nawet kształtujące jego poglądy i wybory konsumenckie. Wydawać by się mogło, że nie ma nad czym […]
Read More
 2
02styczeń
Featured Image

Cztery mity copywritingu

  • 0 Comments
Mity na temat istoty copywritingu krążą, mnożą się i powielają. Spróbujmy rozprawić się z czterema najpopularniejszymi obiegowymi przekonaniami! Siądź i pisz! Czy czysta kartka wystarczy? Pisać każdy może, wystarczy odrobina talentu, czyli tak zwane „lekkie pióro” oraz dostęp do komputera z edytorem tekstu. Takie jest w dużym skrócie powszechne wyobrażenie na temat umiejętności, które musi […]
Read More
 5