Blog

07Gru

Akcja-reakcja, czyli real-time marketing

  • 0 Comments
Kojarzycie, jak Oreo w czasie amerykańskiego Super Bowl „wygrało internety”? Jeśli nie, przypominamy, że gdy w trakcie tego sportowego wydarzenia padło zasilanie elektryczne, marka ciasteczek Oreo na swoim Twitterze opublikowała post z hasłem „You can still dunk in the dark”. Marka posłużyła się dwojakim znaczeniem angielskiego słowa „dunk”, które może oznaczać „zamaczać” bądź „zanurzać” (co […]
Read More
 2
26Paź

Słuchaj i pisz, czyli o muzyce do pracy słów kilka

  • 0 Comments
Wyobraź sobie, że przychodzisz do pracy, siadasz przy biurku z kubkiem kawy lub herbaty, włączasz komputer i rozpoczynasz kolejny dzień w biurze. Już chcesz włączyć swój ulubiony utwór albo na dobry początek posłuchać radia, gdy nagle zdajesz sobie sprawę, że nie masz ze sobą słuchawek. Chyba każdemu z nas zdarzyło się ich zapomnieć i ubolewać […]
Read More
 3
09Paź

Mniej znaczy więcej, czyli minimalizm w reklamie

  • 0 Comments
Chyba wszyscy znamy stare chińskie przysłowie, że jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów, ale czy jedno słowo może być warte więcej niż tysiąc obrazów? Gdy myślimy o minimalizmie w kontekście reklamowym, większości z nas najprawdopodobniej na myśl przychodzą reklamy, a wręcz kompletny wizerunek Apple’a – niekoronowanego króla marketingowego minimalizmu. Prostotą w komunikowaniu swojej […]
Read More
 3
20Cze

Oryginalność na firmowej stronie

  • 0 Comments
W dobie internetu o oryginalność ciężko – przeglądając portale informacyjne, blogi, fanpage’e i strony firmowe, można odnieść wrażenie, że wszystko już zostało wymyślone, stworzone, napisane. Bo czym niby może się wyróżnić kolejny sklep internetowy sprzedający buty sportowe lub karmę dla zwierząt? Jak niesztampowo opisać produkt, który w internecie opisano już kilkadziesiąt, a może i kilkaset […]
Read More
 2
05Cze

O researchu w copywritingu

  • 0 Comments
Czy zastanawialiście się kiedyś, jak powstają teksty tworzone na potrzeby internetu? Nie chodzi o te słabej jakości merytorycznej, grafomańskie lub powstałe na zasadzie „kopiuj wklej”, ale o te ciekawe, próbujące wyróżnić się w natłoku treści, przykuwające uwagę odbiorcy, a nawet kształtujące jego poglądy i wybory konsumenckie. Wydawać by się mogło, że nie ma nad czym […]
Read More
 2
02Sty

Cztery mity copywritingu

  • 0 Comments
Mity na temat istoty copywritingu krążą, mnożą się i powielają. Spróbujmy rozprawić się z czterema najpopularniejszymi obiegowymi przekonaniami! Siądź i pisz! Czy czysta kartka wystarczy? Pisać każdy może, wystarczy odrobina talentu, czyli tak zwane „lekkie pióro” oraz dostęp do komputera z edytorem tekstu. Takie jest w dużym skrócie powszechne wyobrażenie na temat umiejętności, które musi […]
Read More
 5
16Wrz

Co wpływa na cenę tekstu?

  • 0 Comments
Co kosztuje najwięcej – sam tekst, umiejętności potrzebne do jego stworzenia, czy też inne elementy? Czemu warto zainwestować w dobrego specjalistę, zamiast powierzyć to zadanie pierwszej z brzegu osobie, która potrafi obsługiwać edytor tekstu? W dzisiejszym wpisie pokusimy się o udzielenie wyczerpującej odpowiedzi. Współpraca Zamawiając tekst, nie tylko kupujesz określony zestaw liter, słów i zdań, […]
Read More
 3
16Wrz

Content marketing, czyli smaczne treści

  • 0 Comments
Weźmiemy dziś pod lupę popularny content marketing. Co wyjątkowego jest w tej formie dotarcia do konsumenta? Dlaczego uwiodła ona marketerów na całym świecie? I dlaczego tylko nielicznym markom udaje się robić to dobrze? Istotę content marketingu, który wydaje się nurtem charakterystycznym wyłącznie dla bieżącego stulecia, uchwycił w zgrabnym i prostym zdaniu jeden z legendarnych copywriterów, […]
Read More
 3