E-book

Alt Text

WARSZTAT COPYWRITERA

Zapisz się na listę oczekujących!

W e-booku prezentujemy kompletny warsztat copywritera, złożony z kilkudziesięciu praktycznych technik, dzięki którym można stworzyć skuteczny komunikat marketingowy – poczynając od zdobycia i utrzymania uwagi odbiorcy, poprzez zaangażowanie go w treść i przekonanie do oferty, aż po skłonienie do dokonania zakupu. Każdą z technik ilustrujemy obrazowym przykładami – zarówno fikcyjnymi, jak i takimi, które zostały faktycznie zastosowane w komunikacji firm i marek z różnych branż.

Dostaniesz do ręki świetnie wyposażony, całkowicie autorski warsztat copywritera – zestaw praktycznych i uniwersalnych narzędzi do tworzenia tekstów marketingowych.

Dowiesz się, jak pisać o różnych rodzajach produktów i usług, jak poruszyć wyobraźnię, jak wzmocnić i zdynamizować przekaz oraz jak za jego pomocą sprzedać.

Dzięki popartym przykładami technikom i sposobom nauczysz się pisać na różne tematy nawet wtedy, gdy brakuje Ci weny, a do głowy nie przychodzi żaden pomysł.

ZAWARTOŚĆ E-BOOKA

Część 1 | Zarzuć przynętę, czyli jak przyciągnąć uwagę?

  • 8 strategii formułowania nagłówków (m.in. streszczenie, cytat, pytanie, lista)
  • 11 technik konstruowania tytułów przyciągających uwagę odbiorcy (m.in. anafora,
    przekształcenie, kontrast, słowotwórstwo
    )
  • Sposoby tworzenia lidówstreszczenie vs zagajenie
  • Tworzenie sloganów metodą grup skojarzeniowych

Część 2 | Złap rybę, czyli jak zaangażować w treść?

  • Konstrukcja tekstu – jak tworzyć śródtytuły, listy nienumerowane i akapity
  • Styl – zwrot do czytelnika, tone of voice, porównanie różnych stylów
  • Płynność9 sposobów na to, by treść była dla czytelnika przyjemniejsza w odbiorze
  • Język korzyści – zasady wyboru i opisywania korzyści, USP, benefity racjonalne vs. emocjonalne
  • Pytania – w jaki sposób je zadawać, by osiągnąć zakładane cele?
  • Omówienie 6 technik, które służą poruszeniu wyobraźni czytelnika – obraz, alegoria, stylizacja i inne
  • Omówienie 5 technik, które służą wzmocnieniu przekazu – emfaza, deszcz słów, frazeologizacja i inne
  • Przygotowanie tekstu do publikacji online, w tym optymalizacja pod kątem SEO

Część 3 | Wyciągnij wędkę, czyli jak sprzedać?

  • Omówienie technik, które służą wzmocnieniu dynamiki przekazu
  • Omówienie technik limitacyjnych
  • Omówienie technik wpływu społecznego
  • Przedstawienie techniki „kroków do celu”
  • Przygotowanie tekstu do publikacji online, zasady SEO
Alt Text

LISTA OCZEKUJĄCYCH

Zostaw swój adres e-mail, a powiadomimy Cię, gdy e-book będzie dostępny w sprzedaży.

captcha