Naming

Jeśli spojrzysz na listę TOP 100 marek na świecie, nie minie sekunda, a już:

  • wiesz czym dana marka się zajmuje i
  • co sobą reprezentuje oraz
  • odczuwasz emocje z nią związane.

Słowem, określasz się wobec niej. Możesz np. uwielbiać Red Bulla, ale nie być fanem kawy ze Starbucksa. Nie podoba ci się wizjonersko-artystyczne podejście Apple, ale bardzo po drodze ci z Toyotą, którą jeździsz od lat.

A imię jego…no właśnie, jakie?
Potrzebujesz nazwy firmy lub marki? Świetnie się składa, bo tym też się zajmujemy!
Rynek polski, Europa, Stany Zjednoczony czy może Azja Południowo-Wschodnia?
W kwestii namingu ani nigdzie indziej nie uznajemy granic. Stworzymy dla ciebie:

  • łatwą do zapamiętania i wymówienia nazwę, a do niej
  • hasło oraz
  • tagline.

Zbadamy znaczenie twojej nowej nazwy i jej konotacje w różnych językach i kulturach oraz adekwatność względem produktu, grupy docelowej i branży, w której działasz. Ustalimy, jaką strategię nazwa ma realizować i damy ci niezbędne wskazówki co do jej stosowania. Poza tym sprawdzimy dostępność domen z twoją nowo powstałą nazwą. Niby drobiazg, ale jakże istotny.
Pamiętaj, że wymyślając nazwę dla twojej firmy lub marki, działamy do skutku, aż radośnie wykrzykniesz „mamy to!”.

Ciekawostka: szczytowym osiągnięciem namingu jest wejście nazwy marki do języka potocznego.

Wszyscy słyszeliśmy:
– Ekstra masz adidasy!
– Wygugluj to.
– Moje dziecko używa pampersów.
– Na poddaszu mamy weluksy.

Fajnie by było, gdyby nazwę twojej marki zapożyczono do określania całości segmentu rynku, prawda?