Tone of voice

Inaczej rozmawiasz z kimś bliskim, inaczej z dalszym znajomym, a jeszcze inaczej z nauczycielem czy z taksówkarzem. Tak jak w codziennych interakcjach z ludźmi dobierasz słowa adekwatnie do sytuacji, tak marka musi przyjąć formę przekazu idealnie dopasowaną do swojej grupy docelowej. Na tone of voice składa się wiele czynników – język, którym się posługujesz, kolory, których używasz na swojej stronie czy emocje, które chcesz wywoływać obrazem.

Powyższe elementy i konsekwentne trzymanie się ustalonej strategii sprawiają, że przekaz danej marki jest spójny. Dzięki temu, gdy zobaczysz kątem oka billboard na ulicy, słyszysz pierwsze dźwięki reklamy radiowej czy widzisz kilka sekund spotu w telewizji – wiesz, że to jest ta konkretna marka, to auto, ten smartfon czy perfumy. Fajnie, że rozpoznałeś je od razu, prawda? Cała tajemnica tkwi w tym, że w sumie trudno ci powiedzieć, co konkretnie wyróżnia dany brand… ale wiesz, że to właśnie on!

I właśnie to możemy dla ciebie zrobić! Wyróżnić twoją markę, sprawić, że odbiorca będzie chciał cię słuchać – czytać twoje oferty, opisy produktów i usług, będzie cię lubił, ponieważ będzie cię znał. Dlatego wspólnie stwórzmy twój tone of voice!

Jeśli chcesz:

  • znaleźć wyjątkowy język swojej marki
  • wyróżnić się na tle konkurencji
  • ujednolicić swój przekaz na wszystkich płaszczyznach komunikacji
  • sprawić, że klient od razu będzie wiedział, że to ty
  • będzie chciał cię słuchać…