Szkolenia dla copywriterów

Warsztat copywritera

Zamów szkolenie dla swoich pracowników!

Podczas szkolenia prezentujemy kompletny warsztat copywritera, złożony z kilkudziesięciu praktycznych technik, dzięki którym można stworzyć skuteczny komunikat marketingowy – poczynając od zdobycia i utrzymania uwagi odbiorcy, poprzez zaangażowanie go w treść i przekonanie do oferty, aż po skłonienie do dokonania zakupu.

Każdą z przedstawionych technik ilustrujemy przykładami – zarówno stworzonymi specjalnie na potrzeby szkolenia, jak i takimi, które zostały faktycznie zastosowane w komunikacji firm i marek z różnych branż. Uczestnicy szkolenia będą mieli również okazję szlifować swój warsztat i rozwijać wyobraźnię, rozwiązując zadania związane z poszczególnymi zagadnieniami.

Korzyści dla twojej firmy

Małe i średnie firmy

Copywriting na potrzeby własnego marketingu

Działy sprzedaży i marketingu

Wsparcie wewnętrznych kompetencji

Agencje reklamowe i PR

Wsparcie działań dla klientów

Firmy z różnych branż

Poszerzenie możliwości dotarcia do klientów

Każdy uczestnik szkolenia:

  • Dostanie do ręki świetnie wyposażony, całkowicie autorski warsztat copywritera – zestaw praktycznych i uniwersalnych narzędzi do tworzenia tekstów marketingowych
  • Dowie się, jak pisać o różnych rodzajach produktów i usług, jak poruszyć wyobraźnię, jak wzmocnić i zdynamizować przekaz oraz jak za jego pomocą sprzedać
  • Od razu będzie mógł wypróbować nowe umiejętności podczas rozwiązywania i dyskusji nad zadaniami
  • Spędzi czas w ciekawy i twórczy sposób
  • Otrzyma materiały szkoleniowe oraz indywidualne wskazówki w ramach konsultacji poszkoleniowej

Przykładowy program szkolenia

Część 1 | Zarzuć przynętę, czyli jak przyciągnąć uwagę?

  • 8 strategii formułowania nagłówków (m.in. streszczenie, cytat, pytanie, lista)
  • 11 technik konstruowania tytułów przyciągających uwagę odbiorcy (m.in. anafora, przekształcenie, kontrast, słowotwórstwo)
  • Sposoby tworzenia lidówstreszczenie vs zagajenie
  • Dobór zdjęcia do komunikatu – 8 strategii, stosowanych w zależności od rodzaju produktu i celu komunikatu
  • Tworzenie sloganów metodą grup skojarzeniowych

Część 2 | Złap rybę, czyli jak zaangażować w treść?

  • Konstrukcja tekstu – jak tworzyć śródtytuły, listy nienumerowane i akapity
  • Styl – zwrot do czytelnika, tone of voice, porównanie różnych stylów
  • Płynność – analiza tekstu i wykorzystanie gramatyki w służbie marketingu
  • Język korzyści – zasady wyboru i opisywania korzyści, USP, benefity racjonalne vs. emocjonalne
  • Pytania – w jaki sposób je zadawać, by osiągnąć zakładane cele?
  • Omówienie 6 technik, które służą poruszeniu wyobraźni czytelnika – obraz, alegoria, stylizacja i inne
  • Omówienie 5 technik, które służą wzmocnieniu przekazu – emfaza, deszcz słów, frazeologizacja i inne
  • Przygotowanie tekstu do publikacji online, w tym optymalizacja pod kątem SEO

Część 3 | Wyciągnij wędkę, czyli jak sprzedać?

  • Omówienie technik, które służą wzmocnieniu dynamiki przekazu
  • Omówienie technik limitacyjnych
  • Omówienie technik wpływu społecznego
  • Przedstawienie techniki „kroków do celu”
  • Przygotowanie tekstu do publikacji online, zasady SEO

Konsultacja poszkoleniowa

Ocena pracy przesłanej przez uczestnika szkolenia i wskazówki w zakresie dalszego rozwoju umiejętności.

Szkoliliśmy:

Alt Text
Alt Text
Alt Text
Alt Text
Alt Text
Alt Text